Komplett benpass – filmade övningar

Ni efterfrågar hela träningspass med övningar. Detta är ett benpass på den högre nivån, för dig som är van vid att träna. Övningarna rekommenderas inte för dig som är gravid eller är nyförlöst. Prova första gångerna med lägre vikt och öka efterhand hellre än att bränna ut dig första gången. Kör 3 omgångar på varje övning/kombination mellan 10 och 20 repetitioner. Gör aldrig avkall på tekniken, sänk hellre svårighetsgraden genom att ta bort vikter eller lägre höjder. Bålen ska vara 100% aktiverad genom hela passet. Eftersträva en stolt hållning hela tiden, sug aktivt in naveln utan att hålla in magen. Sänk axlarna.
 
[videofyme id=”649397″ width=”500″ height=”320″]
[videofyme id=”650326″ width=”500″ height=”320″]
[videofyme id=”651344″ width=”500″ height=”320″]
[videofyme id=”652942″ width=”500″ height=”320″]

Relaterade inlägg:

Haul från Matsmart.se

Visste du att många livsmedel och andra produkter i våra affärer slängs trots att det inte är något fel på dem? Jag har testat Matsmart.se, en butik online där du kan köpa mat och andra produkter som har kort bäst föredatum eller som kanske är felmärkta. Men det är såklart inget fel på varorna! Skillnaden […]

Läs mer

Film: Så skapar du konkreta mål av dina träningsdrömmar

Läs mer

Annika o Lofsans löpskola avsnitt 2

Ny onsdag innebär ett nytt avsnitt av hälsoprofilen Annika Sjöös och min löpskola. Idag pratar vi om bålstabilitet. In och prenumerera på min youtubekanal för att ta del av alla mina filmer!

Läs mer