#LofsansJanuari dag 2

På årets andra dag fokuserar jag på träning i min januariserie #LofsansJanuari. I filmen nedan bjuder jag på 30 minuter benträning med en variant på burpee som säkert är ny för många av er, kör den med eller utan hopp, och fyra stycken utfallsvarianter. Testa passet och berätta hur det gick! Använd gärna #LofsansJanuari om du lägger upp bilder på instagram, där finns också #Lofsianer och #Lofsangruppen som samlar alla er fina tjejer som läser min blogg och tränar med oss i Lofsangruppen. Jag heter @Lofsans på instagram om du vill följa mig, jag lägger upp mycket mer vardagsbilder där än här i bloggen.
Lycka till med passet tjejer!

Om du vill ha fler filmade träningspass kan du prenumerera på min youtubekanal! #LofsansJanuari presenteras i samarbete med Röhnisch och Merrell.

Relaterade inlägg:

#LofsansJanuari Dag 31

Sista dagen i #LofsansJanuari är här och jag vill avsluta den här bloggserien med ett tyngre styrketräningspass fokuserat på överkroppen. Som nybörjare spelar det inte så stor roll hur tunga vikter du lyfter när du styrketränar, du blir starkare och utvecklas oavsett. Men när du är igång med din styrketräning och känner att du vill […]

Läs mer

#LofsansJanuari Dag 30

Imorgon är det sista dagen på denna januari-månad och därmed är vi inne på sluttampen av #LofsansJanuari. Det har verkligen varit roligt att så många av er läsare har engagerat er i blogginläggen, tränat träningspassen, delat med er av tankar kring mål och provat recepten. Tack! Det sista kostinlägget, #LofsansJanuari Dag 30, kommer att fokusera på näring. […]

Läs mer

#LofsansJanuari Dag 29

Idag bjuder jag på ett benpass med tyngre vikter som passar dig som är stark i bålen. Vila ordentligt mellan omgångarna med knäböj, 90-120 sekunder, och 3 minuter mellan varven på block 2. Det ska vara så tunga övningar att du verkligen känner att du behöver vila!

Läs mer