Syskonmatcha

Jag tycker att det är snyggt när barnen matchar varandra, kanske bara att de är klädda i samma stil eller samma färg men ibland är det roligt när de har exakt likadana plagg på sig. Denna tröja har jag beställt från Ralph Lauren till Baxter i storlek 3T, till Sixten i 4T och till Tom (8 år) i Large. Det kommer vara snyggt på dem i vår, alla tre fina killar i likadana tröjor.
