Lidingö Triathlon 2011
Igår tävlade Hans i årets första triathlontävling, Lidingö Triathlon. Han kör i sprintklassen, alldeles lagom för oss som står i publiken. 🙂 Simning i havet, cykling i skogen och löpning avverkas efterhand. Jag hatar att simma så ni kommer aldrig se mig på startlinjen…
Jag hade med mig nanny Agnes som höll koll på minst ett barn medan jag fotade och hejade. Min kompis Chrille tävlade också så Anna var där med några kompisar för att heja, roligt!



Det blev en lång dag och vi missade Lykkas 2-årskalas, det är många aktiviteter som trängs på helgerna i augusti!
