Egotid
Haha, bara för att det var familjedag på schemat idag så somnade båda gräbsen på vägen till stan från Saltis. Baxter vaknade när jag flyttade honom från vagnen till bilen på förmiddagen och behöver sova mer om han ska orka och Sixten sover bara i bilen och ibland i vagnen så istället för att parkera i garaget hemma och väcka dem så tog jag chansen att få en lugn stund medan de fick sova vidare. Jag hittade en parkeringsficka precis bredvid uteserveringen på samma pizzeria som jag åt på igår, perfekt! En stund i vårvärme med gräbsen i bilen bredvid och en pizza i magen, nu känner har mig som en människa igen. Jag ska inte säga för mycket, jag kanske är helt död imorgon men nu känner jag mig i princip återställd från testerna igår. Men det krävdes typ 3000 pizzakalorier och massa vatten för det. Jag körde mitt vanliga crosstrainingpass imorse där jag är med på uppvärmningen med deltagarna och det gjorde susen för kroppen. Jag skulle kunna göra om testerna i morgon igen. 😉
Nu ska jag köra ner bilen i garaget runt hörnet och väcka små gräbs. Vi ska städa undan lite morgonstök så att det är fint när Hans kommer hem i natt. Det är inte superviktigt för mig att det är städat även om det är fint när det är det men för Hans är det högsta prio. Vi är alla olika. 🙂

