Frulle!
Vi har bott i tornrummet här på Grand Hotell i Mölle. Det är ett jättefint rum med stort sovloft uppe i tornet med bjälkar och små fönster. Det är lite synd att det drog in flera oväder igår så vi kunde inte sitta på en av de tre balkongerna någonting men utsikten från fönstren är vidunderlig ändå.
Nu har vi ätit god frukost i lugn och ro utan stress och jag har vilat på maten uppe i sängen. Vilken lyx! Strax dags för utcheck, Hans ska på något möte och jag längtar lite efter små gräbs som hänger på stranden i Mäsinge.




