Dagens Mamma | Sandstromgroup

Blogg

Dagens Mamma

ska ordna lägenhetsärenden. Wish me luck!

Läs mer

2,5…

Det visar sig att lägenheten är en 2,5:a… Visningen har redan varit, vi gick inte dit… Med tanke på att vi har haft så många lägenheter bokade har vi inte kunnat gå på visning varje kväll… Jag ska upp till Familjebostäder nu på förmiddagen och försöka tjata till mig en planlösning. Dessutom skulle vår handläggare […]

Läs mer

Drama på Hantverkargatan forts. 2

Dessa fina orange-och rödrandiga stolpar står nu utanför busshållplatsen. Bussarna envisas med att fortsätta stanna. Fast nu hamnar de mitt i gatan istället. Eller ännu hellre framför hållplatsen, mitt på ett provisoriskt övergångsställe.

Läs mer

Ikväll firar vi!

Om allt går som det ska flyttar vi in vår nya lägenhet om exakt 4 veckor! Vi har inte skrivit kontrakt än så det är inte skrivet i sten, men livet är ju en räkmacka så även detta löser sig! Vi har fått en trea på 78 kvadrat i Hammarby Sjöstad. Ingen aning om hur […]

Läs mer

Pappas blogg

Min pappa Tomas har börjat blogga. http://tommarp.wordpress.com

Läs mer

Snabba Blixten

Tack för all glädje du skänkt mig under åren. Vi har haft en bra tid tillsammans. Du kommer få det bra i Nyköping.

Läs mer

Dagens Mamma

ÄR SÅ LYCKLIG!!! HOPPAS HOPPAS HOPPAS

Läs mer

JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inget klart men kanske kanske löser sig allt!!!

Läs mer

Dagens projekt

Efter 2 dagar helt sängliggande är det dags! Lunch med pappsen. Visa kanoten för en spekulant. Onsdagen kommer gå som ett smäck!

Läs mer

Drama på Hantverkargatan forts.

Nu har en lastbil ställt sig bakom busshållplatsen. Även denna morgon stannar bussarna till och från för att släppa på passagerare. Fortfarande ingen information på SL:s hemsida om att hållplatsen är indragen.

Läs mer