Tula Hem | Sandstromgroup

Blogg

Tula Hem

Tula hem och tula vall, tula långt åt mossen. Kål fick jag när jag kom hem, kål fick jag i påsen. Mjölken var båd’ gul och blå, lite ost fick jag också, smöret smakte jag aldrig.

Läs mer

En present

fick jag idag när Kärleken kom hem från jobbet. Så fin jag kommer vara i håret i sommar! Nu har jag både en Volumemaster och en Plattång. De har samma pappa. Axén. Björn Axén. Nu har vi förberett för DHkväll med en stor skål med jordgubbar. Mums!

Läs mer

Sol, Anna och Lucas

4,5 timmar satt vi i solen på Mälarpaviljongen. SÅ NICE! Jag åt surdegsbröd med kalkon och Anna tog en ceasarsallad med räkor till lunch. Vid tre kom hennes Christian och John förbi. Då köpte vi varsin megakanelbulle som är bakad i muffinsform. Gigantiska! De värmde dem så de smakade så där nybakat och gott. Lucas […]

Läs mer

Dagens Mamma

med bara ben för första gången i Sverige i år. Är det sommar nu?

Läs mer

Vecka 32

Du är på dag 218 av 280. (77,9%). Du är i vecka 32. Du har gått 31 fulla veckor och 0 fulla dagar (v31+0). Du är i 7:e kalendermånaden. Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här] Du är i trimester tre. Beräknat förlossningsdatum Mån 27 jul 2009 Du har 62 dagar kvar till […]

Läs mer

Mälarpaviljongen

Idag ska jag träffa Anna och hennes Lucas. Var mer än en vecka sedan så jag längtar! Vi ska fika på Mälarpaviljongen. Det är första gången Anna är där. Hoppas solen lyser på oss där.

Läs mer

Systers nya blogg

Syster Elin har bytt adress. Nya adressen finns även i länklistan till höger. Uppdatera era bokmärkesmenyer.

Läs mer

Efterlysning

SAKNAS: Navel SÅGS SENAST: Mitt på magen så sent som i morse Har letat överallt. Går ej att finna håligheten. Hör av dig om du hört eller sett någonting. //Gravid kvinna

Läs mer

Promenad

Shrimpys somnade på väg till gymmet och vaknade vid sista övningen. Benspark. Har ätit grillad kyckling och tagit en dusch. Nu ska vi gå ner till Norr Mälarstrand och Rålis. Måste få lite ljus på mig också.

Läs mer

Dagens Mamma

gick från pyjamas till träningskläder klockan fyra. Så är det ibland. Nu ska vi till SATS S:t Eriksbron och dra i vikterna. Shrimpy har varit vaken hela dagen. Han kanske somnar på vägen till gymmet.

Läs mer