En fotograf vid min barm
Sixten fick låna Hans Iphone idag när vi ville sitta och äta lunch i lugn och ro på Urban Deli i Sickla. Den har inga barnappar som Toca Boca eller Pettson men Sixten hittade en kameraapp som han snabbt lärde sig. Med en moster och morbror som är skickliga fotografer och en gammelfaster som också är duktig så är det inte så konstigt om även Sixten fått kameragenen. Eller så var det bara så att fotomodellerna var ovanligt lättfotade… (Ibland får man till det…)




