Rosa Skrot i mitt hjärta
Låååång dag på Rosa Skrot idag men det är såååå kul! Jag älskar verkligen att jobba där och mina kunder trivs superbra och gillar den lyxiga känslan som är där. Jag är så glad att jag vågade ta steget och starta eget och att Rosa Skrot vill ha mig som PT. Jag älskar mitt jobb!
Nu ska små gräbs hämtas på förskolan och så ska vi hem för att ta emot mat som jag beställt hem. Hans är bortrest och jag vill inte ta barnen till Hemköp på vardagarna när de är trötta samtidigt som jag inte orkar bära alla kassar själv. Jag jämförde några olika matbutiker på nätet och beställde från Mathem. Alltid lika spännande att se om det blir lyckat. 🙂
Igår gick vi till SqueezedUp på Mariatorget efter förskolan för att dricka smoothie. Vardagslyx!




