SatsBaby
En ny arbetsvecka står för dörren och jag har SatsBaby på Sats Stadion som närmaste uppdrag. Jag känner mig så obekväm med ny koregrafi och jag kommer säkert missa lite här och där men som tur är så är mammorna som går på passet världens gulligaste och halshugger mig nog inte. Jag brukar säga att det är nyttigt att kliva ur bekvämlighetszonen då och då och jag kan säga att i dag är jag där!

