Fin i håret
Min frisör Nadja har flyttat till Dubai men min nya heter Maryam och det var hon som gjorde mina underbara lockar till bröllopet och den fina sminkningen. Självklart saknar jag Nadja lite men Maryam är precis lika bra. Jag kan verkligen rekommendera henne hos Corinne i Sturegallerian. Maryam gör det lilla extra så att jag trivs superbra. Idag fixade hon mina ögonbryn med tråd. Helt perfekta.

Håret är inte klippt sedan innan bröllopet i juni men med bra produkter och stajling ser det helt perfekt ut. Jag använder RedKen’s Blondeglamserie hemma, på inrådan från frisörtjejerna. Samma används på salongen.

