God morgon!
Idag är jag först på plats på Rosa Skrot för att öppna upp gymmet. 7 kunder väntar under dagen. Kuuuul!
Jag är alltid lite nervös för att försova mig när jag börjar jobba tidigt (som 05.30 idag) och det slutar ofta med att jag inte sover alls. Dessutom sover Baxter väldigt oroligt just nu och har legat inne hos oss i natt. Två vassa fötter i ryggen halva natten med andra ord. 🙂



