Ny podcast i Joller
I våras spelade jag och ett gäng bloggare in en podcastserie tillsammans Philips. Serien blev väldigt uppskattad och vi blev nominerade till Årets Podcast. Det avsnitt där jag och Anna aka Apan diskuterar Mammakroppen blev det mest lyssnade avsnittet, det är så roligt!
Nu spelar vi in nya avsnitt i serien och på måndag är det min och Natashjas tur att diskutera bebisar och graviditeter. Inspelningen sker på Junibacken och ni har möjlighet att styra innehållet. Vad vill ni att vi ska prata om inom ämnet? Tipsa mig gärna!

Sök på Joller i ITunes så hittar du de förra avsnitten i podcastserien!
