Söndag
Hej allihopa!
Jag kikar in lite grann här mitt i söndagen. Vi har en fullspäckad dag med besök på Nyhetsmorgon i morse, biopremiären av Tingeling och piratfen efteråt och sedan lunch på Voltaire.
Jag ska vila lite nu innan det är dags att förbereda för en ny arbetsvecka som avslutas med en föreläsning på Blogger Boot Camp och nytt besök på Nyhetsmorgon med tema rörlighetsträning. Veckorna bara rullar på!

Idag var Baxter med i studion. Han hälsade både på statsministern och Lisa Nilsson. “Tjenatjena” som bara en söderkis kan.
