7 dagar kvar
Ligger på soffan med blutsafthalsbränna, härligt! Nej, jag måste sluta vara så neggo nu! Egentligen tillhör jag den översta percentilen när det kommer till positiva människor, jag känner inte igen mig själv just nu. Pepp pepp som lilla syster Elin alltid skriver.
Det var skönt att vara hemma hela dagen igår men idag ville jag gå till öppna förskolan med Sixten. Han är dock fortfarande snorig och till och med lite hostig idag så jag avvaktar några timmar innan jag bestämmer något. Vi ska sova en timme innan dess i alla fall. Jag kan bli irriterad på mammor som tar med sina barn på grejer när de är både snoriga och hostiga. Ett symtom brukar inte vara någon fara men två eller fler tycker jag att man ska stanna hemma med. Framförallt för andras skull, jag vill absolut inte bli sjuk nu.
Klent med foton de senaste dagarna, åtgärdas idag! Pepp pepp!
