Vapiano Kungsbron
Idag blir det byggarlunch som Agnes och Henric säger. Tidig, som om du jobbat sen 05. Det har inte vi men tränat har vi såklart.

Scampi och kyckling med en blandsallad. Eftersom det är målet närmast ett träningspass är kolhydraterna viktiga och idag blev det en skiva vitt bröd. En balsamicodressing med nyttiga fetter är bra komplement.
Gräbsen slaggar i vagnen och jag lutar mig tillbaka i fåtöljen en stund. I eftermiddag ska jag fixa mina naglar några timmar. Skönt. Funderar på att ta en pedikyr också.


