Ojojoj vad stark jag var på gymmet idag!
Mina intervaller; 10*45 sekunder med stegring från 10 till 20 km/h på sista och en tabataintervall på
20 km/h var piece of cake. Oövervinnelig. Jag hade inte bangat Stockholm maraton idag med den formen jag är i. 🙂
Nu lunchdags och sedan ska vi ut på stan och heja på alla som springer maran i regnet.
Hur går jag ner i vikt?
Hur funkar det att använda träning som ett verktyg för att gå ner i vikt? Kan man gå ner i vikt av träning? Träning framställs ofta som ett effektivt sätt att gå ner i vikt, för vissa funkar det, men om man upplever att det inte funkar så finns det ofta rimliga orsaker, framförallt kopplat […]


