Min fredag
Min fredag har innehållit:
En fredagsfys före fredagsmys på Rosa Skrot tillsammans med Clara.
Ett frukostmöte på Hilton Slussen över en frukostbuffé.
En fotografering på Rosa Skrot.
Ett lunchmöte med mat från grymma Falafelbaren på Hornsgatan.
En eftermiddag med planeringsmöte inför kommande projekt.
Och som ni ser överst så startade dagen med fredagsfyset och först nu klockan 17 börjar fredagsmyset i soffan tillsammans med barnen. Vi tjuvade lite med en fika på Fabrique på vägen hem från förskolan men nu går vi all in med soffhäng. Älskade helg, du är efterlängtad!

Ida, Johanna och jag visar våra armar för kameran av någon märklig anledning. 😉

Eftersom jag tränade innan frukosten var jag sugen på lite varm frukost. Ida säger att hon aldrig ätit frukost tillsammans med mig utan att jag ätit en nutellasmörgås. Antingen äter vi frukost tillsammans väldigt sällan eller så är det så att de alltid sammanfaller med hotellbufféer och då brukar jag äta det. Det kan vara bland det godaste jag vet!
