Löpning Riddarfjärden och om motivation
Det var tunga ben som tog mig runt Riddarfjärden idag. Kanske var det alla sparkar på thaiboxningen som låg kvar i låren. Men med bästa löparsällskapet och hare i form av Hans så är jag väldigt nöjd. Flera gånger övervägde jag att gå men varje löpsteg framåt är ju ett steg bättre än att gå. Så brukar jag tänka när det känns tungt: allt är relativt till något annat och även det lilla spelar roll. Det behöver inte alltid vara 100% så länge man gör sitt bästa för dagen.
Och på tal om motivation; Hans har skrivit så himla bra om just motivation och lärande. Det som står där kan vi alla ta lärdom och tänka på oavsett om det handlar om relationer, lärande eller till och med träning.

Jag springer i Salomon Spikecross med metalldubbar

Jag invigde min nya löparväst från Röhnisch idag. No more vägarbetarorange i XL. Nu: figursydd i rosa spets…

Nya träningskläder är bra för min motivation och träningsglädje.
