Lunchmöte
Efter en löparrunda på Djurgården och frukost på Voltaire som jag ska berätta mer om senare ska jag nu äta lunch med en PRbyrå ang några roliga samarbeten vi har på G tillsammans. Baxter har en heldag med sin pappa. Jag njuter av att vara själv ett par timmar men jag vet att jag snart kommer längta. 🙂

