Mot Öregrund
Gräbsen och jag behöver byta citylivet mot lugna landet så idag åker vi till Roslagen för att hälsa på min kompis Marie och döttrarna Elvira och Sally. Vi ska ha en jättetrevlig helg med våra fina vänner och bara vara. Baxter ska få krypa utomhus, Sixten cykla hur han vill och jag ska mysa med Marie på en stol i solen.
Marie, nu är vi på väg!



