Gravidfika
Idag har varit en lugn och bra dag. Hans var på konferens nere i Nacka Strand idag så han kom förbi på sin lunch och åt kycklingburrito hemma hos mamma med mig. Jag hade precis ätit frukost efter min sovmorgon så jag drack av hans bubbelvatten bara. På eftermiddagen träffade jag min “gravidgrupp” för första […]
