Robinson och EuroVision
Jaha… Det var det. Norge vann. Och Lukas åkte ut. Någon som är förvånad? Vi ägnade kvällen åt att håna koreografier, hitta lookalikes åt alla “artister” och avslutningsvis håna och hitta lookalikes till poängutdelarna. Vilken partykväll. Sen blev det lilla bilen till Vasagatan för att droppa tjejerna som skulle vidare till grönare marker. Vällingby och […]
