Röstning, möbelkoll och Norge :-(
Idag har vi varit och röstat! Vi hade tänkt gå till Västermalmsgallerian och rösta där men på vägen gick vi förbi skolan bredvid huset, och där kunde man också rösta. Jag röstade på det partiet som i mina ögon har minst antal fel i sin EU-politik. Utanför vallokalen hade SVT en undersökning med en enkät […]
