Träning, Lunch, Babysim och Stadium
Idag har vi haft en dag full av aktiviteter. Tisdag och onsdag spenderade vi mest i soffan kändes det som och då börjar det klia i mina dampben. Idag vågade jag inte riskera att minisats var fullt igen så vi gick hemifrån strax före tio. Helt rätt: Sixten blev inskriven och flirtade hejvilt med tjejerna […]
